برید کنار آرتین کوچولو داره میاد

بهار زندگی مامان و بابا آرتین ناز نازی

برید کنار آرتین کوچولو داره میاد

بهار زندگی مامان و بابا آرتین ناز نازی

آغاز شمارش معکوس برای ورود آرتین کوچولو

 Lilypie Pregnancy tickers 

 

سلام آرتین گلم .  

 

ببین داریم لحظه شماری می کنیم که بیایی نمی دونی بابایی چقدر بی تابته دیگه داره طاقتمون تموم میشه .

پسرکم اسم قشنگت رو انتخاب کردیم

سلام گل مامان و بابا  

 

گل پسرم حالت چطوره این چند وقته همش دنبال کارامون هستیم نتونستم بیام و باهات حرف بزنم . عزیز دل مامان و بابا . می دونستی اسمت رو انتخاب کردیم اسم قشنگت شد آرتین .  

آرتین عزیزم امیدوارم که این اسم رو دوست داشته باشی می دونی من و بابایی خیلی منتظرت هستیم امروز که دارم باهات صحبت می کنم 46 روز دیگه مونده تا روی ماهت رو ببینیم . عزیزم نمی‌دونم توهم دوست داری زودتر بیای پیش ما یا نه ؟  

آرتین کوچولوی ما می دونم الان جات اونجا خیلی تنگ شده آخه هزار ماشاا... بزرگ شدی و دل مامانی برات خیلی کوچیک آخه . عزیز دلم  می دونی دیروز ولنتاین بود من و بابایی رفتیم برای ولنتاین برات یه عروسک خرگوش خریدیم آخه سالی که بدنیا میایی سال خرگوشه . یه ماشین کوچولو هم خریدیم که درش از بالا باز می شه امیدورایم که از اون خوشت بیاد .  

نوگل قشنگم فصلی که توش بدنیا میایی بهاره اون موقع هم عید نوروزه همه شاد و خوشحالند با اومدنت همیشه و هر روز برای ما بهاره و عیده . الهی که همیشه با طراوت و سرزنده باشی مثل فصلی که توش بدنیا میای.  

نوگل ناز من ، کوچولوی قشنگ من ، عشق مامان و بابا ، رفتیم برات کلی وسایل خوشگل خریدیم . یه کوچولو اگه صبر کنی روز یکشنبه 1 اسفند قراره که تخت و کمد قشنگت رو بیارن بعدشم ما وسایلت رو می چینیم . وقتی چیدیم برات عکس می گیرم از وسایل قشنگت برات می ذارم توی وبلاگ تا برای همیشه برات بمونه و بزرگ که شدی ببینیشون .  

می دونی تخت و کمدت رو با بابایی و خاله مینا رفتیم خریدیم و بقیه وسایلت رو هم با بابایی و مامان جون و خاله مینا رفتیم خریدیم نمی دونی چقدر قشنگن بذار عکساش رو برات بذارم .  

بابایی روروئکت رو خیلی دوست داره شبا که از سر کار میاد یه کمی باهاش بازی می کنه . نمی دونی که بابایی چقدر بی تابه که تو رو زودتر ببینه . منم همینطور گل نازم .  

 چند روز پیش رفته بودیم جشن 22 بهمن که از طرف اداره مامانی گرفته بودن . اونجا همکارای مامانی نی نی هاشون رو بغل کرده بودن و آورده بودن نمی دونی چقدر دلم می خواست تو الان تو بغلم بودی تو رو خدا زودتر بیا و این انتظار ما رو تموم کن .  

 

 

 

 

دوستت داریم نوگل بهاری  

سه شنبه 26/11/89     

11.ربیع الاول .1432      

2011.15.فوریه         

در جستجوی نام نی نی گل مامان و بابا

گل پسرم  

 

سلام  

 

چطوری عسلکم ، هزار ماشاا... شیطون شدیا . همش تو دل مامان مشغول شیطونی هستی . پسمل ناز نازی مامان . دلم خیلی برات تنگ شده . آخه پس کی میایی ببینمت . همیشه توی این فکر هستم که کی بغلت کنم و ببوسمت . بابایی هم دل تو دلش نیست که تو رو زودتر ببینه . گل مامان همه منتظرت هستند که زودتر بیایی .   

 

سلام بابایی ،  

 

عسل بابا چطوری قربونت برم . می دونی بابا دلش برات یه ذره شده ؟ ببخشید که سرم شلوغه و زیاد نمی رسم بیام باهات حرف بزنم . الان با مامانی نشستیم و داریم باهات حرف میزنیم . گل پسر بابا زودی بیا بابایی بغلت کنه باهات بازی کنه . بوست کنه . هر روز از روی دل مامانی کلی باهات حرف می زنم . نمی دونی چقدر دوستت دارم . داریم با مامانی می  گردیم تایه اسم قشنگ برات پیدا کنیم . فعلاً اینا رو انتخاب کردیم ببین دوست داری گل گلکم :  

 ایلیا ، آرتین ، آیین .  

 می خوام برات یه عکس قشنگ بذارم ولی سایتش فیلتر شده باباجونم . هر وقت که باز شد یه عکس قشنگ برات می ذارم .  

 

 

 

 

دوشنبه 4/11/89  

19.صفر.1432 

2011.24.jan